Klachtenregeling

Heb je een klacht over de dienstverlening van Kenniscentrum Ondernemingsraad? Dien jouw klacht dan in door middel van onderstaand formulier. Wij zullen de ontvangst van jouw klacht per e-mail binnen 24 uur bevestigen en nemen zo spoedig mogelijk contact me je op om jouw klacht te bespreken.

De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar jouw klacht tot volle tevredenheid af te handelen. Binnen vier weken kun je een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op jouw klacht verwachten. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, wordt je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt. Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van jouw klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.

Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop uw klacht wordt afgehandeld, dan kun je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl. Kenniscentrum Ondernemingsraad legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie. Eventuele consequenties worden door ons binnen 4 weken afgehandeld.

Klachten en wijze van afhandeling worden geregistreerd. De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar.

Klachtenformulier

MM slash DD slash JJJJ
Adres*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.